niedziela, 7 lutego 2016

Nimue 3 - La Balancoire 2

Witam.
Udało mi się skończyć elfika na huśtawce. Najbardziej bałam się lian, ale jakoś dałam radę (tak mi się wydaje).


materiał - len obrazkowy 28ct, kolor naturalny
mulina - DMC 1, 2, 4 nitki, kolory według wzoru Nimue, 
backstitches - mulina DMC, 1 nitka
liany - mulina DMC 2, 4 nitki
zmiany - kwiatki wyhaftowane krzyżykem DMC S712 satyna i obszyte DMC E301 metaliczna, pomarańczowe koraliki; backstitches na skrzydełkach DMC E703 metaliczna
ramka - niestety brak


I kilka zdjęć detali:








I oczywiście zdjęcie z moim koteczkiem-łobuzem. Chociaż łapkę musiała wcisnąć.


c.d.n.:)

16 komentarzy:

  1. Elf cudowny, uważam że super sobie poradziłas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfik wyszedł przepięknie! Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności!Widać, że obrazek pracochłonny.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszyłaś tego elfka, wygląda świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesympatyczny ten elfik:) Haft bardzo mi się podoba. Dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam częściej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Serdecznie gratuluję, bo wzór wcale nie łatwy i rzadko widywany na polskich blogach. Cieszę się, ze mogę go podziwiac u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca, tyle kombinowania z tymi lianami, ale warto było! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście wzór ciężki jak czytam z opisu...ale efekt końcowy jest super.
    Piękny haft:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękny jest ten haft :) Robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za te miłe komentarze, są bardzo budujące:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku po prostu cudeńko, przymierzałam się do tego wzoru, ale dla mnie jeszcze za trudny jest. Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu:)_